Sfeerhaard veroorzaakt brand in IJburg

Een ‘sfeerhaard’ in een van de appartementen boven Winkelcentrum IJburg, aan de IJburglaan, heeft rond acht uur vrijdagavond een kleine brand veroorzaakt, meldt Het ParoolDe bewoner vulde de haard bij met het ontvlambare bio-ethanol terwijl deze nog brandde. De populaire sfeerhaard kan levensgevaarlijk zijn.

Hoewel een ambulance snel ter plaatse was, kon de man voor het inademen van rook ter plekke behandeld worden.

Dit bericht is geplaatst in Actualiteit, Veiligheid, Wonen met de tags , , . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.